miercuri, 14 mai 2008

Declaratie


Declaratia unei foste adolescente rebela, ce-si dorea sa aibe lumea la picioare.

"Intotdeauna mi-am dorit un camin plin de caldura, sti cum se zice ...cum iti vezi parintii te imaginezi pe tine peste ani. Nu m-am simtit pregatita niciodata sa fac pasul asta, a fost o schimbare brusca, apoi eu in postura de mama. Insarcinata fiind aveam impresia ca-mi pierd din stralucire in ciuda frazelor uneori enervante ale sotului cum ca" Draga mea cu o asa burtica esti mai frumoasa ca oricand".
Intorcandu-ne putin in urma nunta mea a fost momentul mult visat,rochia mea-de printesa, valsul, declaratia de dragoste primita de la sotul meu, toate acele traditii :aruncatul buchetului, esarfa pusa pe cap, tortul, toate... au fost intr-adevar minunate. A fost si un moment ciudat pot spune, nu m-am mai simtit "fata lu' mama si a lu' tata cea mica" , chiar imi luasem viata in piept.
Ah...si sacrificiile, nu ma simt nici acum implinita pe plan profesional, imagineaza-ti...am terminat facultatea si m-am casatorit. Dar conteaza acum? Sunt casatorita, casnica, am o viata discreta , placuta si sunt insarcinata ..cu cel de-al 2lea copil.
Cele mai placute momente sunt week-end-urile cand imi vad parintii, socrii, ne strangem cu totii in jurul unei mese ca o familie cu adevarat fericita."

5 comentarii:

Ana St. spunea...

frumoasa povestea...in secret cred ca toti ne dorim un final frumos oricat de anost ar parea

Ana St. spunea...

aoleo...ce ai patit?

irina spunea...

esti o draguta :)
sa zicem ca am fost dezamagita de lucrurile la care tineam eu cu adevarat :), si m afectat:)

Ana St. spunea...

eh nu esti singura...doar ca trebuie sa te gandesti ca exista si lucruri care nu te pot dezamagi...:D...put a smile upon your face :D

irina spunea...

:) ms