joi, 7 februarie 2008

Fata cu pantofii rosii


Eram mare! Deja bulina rosie din coltul ecranului nu-mi interzicea vizionarea anumitor filme sau emisiuni. Avem 12 ani. Ma vedeam o vedeta de cinema Imi dadeam cu un luciu strident, evitam sa vorbesc de frica sa nu raman fara el pe buze, cautam prin toate sertarele posibile haine din lumea adultilor si-mi faceam poze.
Imi imaginam noaptea majoratului : inchideam ochii si vedeam o cenusareasa naiva, intr-o rochie in culori vesele, imi vedeam parul meu lung prins intr-un coc si o diadema incarcata cu pietre pretioase.
Asteptam cu nerabdare sa-mi pictez unghiile fara ca cineva sa-mi faca observatie, sa-mi vopsesc parul doar pentru ca asa mi se parea frumos, sa port pantofi cu toc si ...sa nu mai fiu vazuta o copila!


...


Acum




  • nu mai am 12 ani


  • nu mai caut haine prin sertarele mamei pentru ca le pe ale mele,


  • nu doar imi dau q ruj,


  • cei 18 ani inca nu i-am implinit insa stiu 100% ca nu voi arata ca o cenusareasa,


  • parul meu scurt de acum nu va fi prins intr-un coc si nici diadema nu voi purta...


  • mi-am vopsitit parul si din cand in cand port pantofi cu toc.

sunt doar niste amintiri dupa care tanjesc, zambesc gandindu-ma la ele, si ma multumesc ca s-a intamplat asa.