joi, 28 februarie 2008

femei, femei..e plina lumea de nebune


Ma intreb care sunt diferentele dintre o femeie si un barbat ?

pai...

-in cazul nostru cat mai mult shopping, ei...prefera sa comande pe net
-am fi in stare sa dam si ultimul banut pe acel accesoriu minunat, ei...sunt zgarciti
Very Angry Smile.
-cand vrem o masina noua in primul rand ne uitam la design
-cand vor o masina noua in primul si al doilea rand se intereseaza de caii putere
-hehehe se duc mai des la wc decat noi
-noi primim mai multe cadouri, ei daruiesc
bad smile
-dansam mai bine ca ei
-cumparam revistele atat pt text cat si imagini, ei doar pentru imagini.
-inca din adolescenta suntem mai mature, ei...ne prind mai greu din urma
-noi putem lovi un baiat, ei nu pot da intr-o fata [nu e frumos!]
-pe cat de calme pe atat de isterice...lor li se potriveste : [el] "ce ai?"
[ea] "nimik"
[el] "inseamna ca eu am ceva"
- ei achita mai multe note de plata
- tot ei..sunt mai mincinosi
- au mai putine probleme cu greutatea
Blank Stare
-plangem mai mult
-suntem mai razbunatoare
-suntem mai greu de multumit
-1% din ei stiu sa gateasca. restul mor de foame sau se imblnavesc de la atata macare nesanatoasa
-daca n-am fi noi , n-ati avea urmasi
shade, noi da...crede-ma pe cuvant [sterm cell is the answer]
-suntem mai vorbarete
-clipim mai des
-cand vine vorba de produce cosmetice... noi avem un intreg arsenal
-suntem in numar mai mare[un studiu a demonstrat ca sunt pana la 9 femei la un barbat]
-suntem mai suparacioase
-conducem mai prost
-punem mai multe intrebari gen"de ce?"
-suntem mai cicalitoare
-barfim mai mult ..etc

Nu o lua ca ceva personal, nu am nimic cu ei...chiar imi sunt dragi. Uite ne si asemanam : nu putem trai unii fara altii
Blush

3 comentarii:

Miss Stylish spunea...

Orice ar fi,noi vom fi cu un pas inaintea barbatilor.Suntem prea bune sa fim ca ei.

irina spunea...

* Categoric *

Ana St. spunea...

eu sunt cam misogina :-S...mai mult inteleg barbatii decat femeile,dar asta uneori :P