luni, 3 martie 2008

unde ?care? cum? cand ?de ce?


Imi vine sa plang!
Imi vine sa rup laleaua care acum sta dracut pe biroul meu!
As vrea sa-i bat pe toti!! sa pot...desigur..
Pentru ca m s-a luat de tot ce vad si ce aud!
Al dracu orgoliu...si e al dracu[scuzati-mi expresia]!! pentru ca numai rau face! Lumea orbeste, arunca vorbe nemasurate si ranesc pe prosti!
Ai dracu si cu aia care asculta manele la telefon in centrul strazii si se baga in seama ...singuri!!
Ai dracu si pt cei care m-au indispus acum astfel stimulandu-ma sa zic"dracu" !
A dracu poate..si rabdarea mea...ca e prea mare!

:|

Luam parte la un bal mascat zilnic, purtam numai masti gresite, si uitam desigur sa le mai dam si jos!

...
Cerem scuze doar cand e in favoatrea noatra
Vorbim cu o persoana pe mess, ca sa-i zicem peste 5 min ca avem nevoie de 10 coli trase la imprimanta
"Doamne , ce draguta esti!" doar cand primim cadouri

...
Unde ajungem cu toate astea?
...
Voi nu v-ati saturat de atat nesimtire...intalnita zilnic?
..pai eu da...M s-a luat de cei care viseaza doar la haine!!!!Haine , haine haine!! aa desigur! toate de firma! haine![nu-mi displac nici mie, dar sunt atatea de cumparat..obiecte decorative, flori,o carte din care mai tragi o concluzie, mai faceti si cadouri chiar daca nu e ziua persoanei X, e o dovada de prietenie]

poate ca nervii de acum ma fac sa vad lucrurile astfel..poate ca maine nu va fi l fel :|
poate ca e momentul sa-i spunem colegului' vecinului' sefului' fratelui...ca e de treaba ..nu sa asteptam ziua cand va trebui sa plece undeva....iar noi : " ce prost am fost, daca as putea da timpul in urma...."
Daca ai da timpul in urma , ce? ai schimba ceva? logic ca nu pentru ca gandim mai putin decat actionam.

Avem nevoie de rabdare...de o primavara calduroasa..de multa iubire...si buna-dispozitie!!! :|

3 comentarii:

nikosita spunea...

hai ma ca nu e dracu' chiar asa negru :P asta nu e atitudine sanatoasa de viata. chestiile naspa trec, la fel si alea frumoase, profita de ele. de toate. asa cum sunt. ca atunci cand o sa fii batrana sa zambesti :) nu?

irina spunea...

pai viata e frumoasa:) sunt de parere cu tine :)insa sunt acele momente in care sunt sigura ca fiecare dintre noi e pur si simplu obosit ....:| suparat si putin dezamagit :)

Ana St. spunea...

la multi ani de ziua femeii :d...sa traim :D