vineri, 21 martie 2008

23 martie!

Red Shoes

...


Mai e putin si vine vremea sa-mi lustruiesc pantofii cei rosii, sa numar pietricelele de pe diadema, sa-mi aranjez cu grija rochia si sa astept :)
A mai trecut un an!
Un an care si-a pus amprenta undeva acolo in viata mea, lasandu-mi amintiri, prieteni noi...Un an :egoist, ce m rasfatat, m ajutat sa-mi depasesc anumite temeri,cu lectii invatate sau poate ca nu, ce m facut sa zambesc foarte mult,ce m ajutat sa iubesc, sa stiu sa am rabdare, mai exact a fost un an in care am inteles ca viata e frumoasa asa cum e ea, ca oamenii merita a fi iubiti si iertati, si ca orice esec e de fapt un pas inainte!
Trecutul e un prezent ascuns in mine, prezentul ma caracterizeaza in momentul din fata iar viitorul e undeva acolo... ce va fi creat, candva, cu ajutorul a tot ce ma inconjoara... Sunt fericita ca ma aflu acum aici, ca sunt Irina...si ca pot spune altora aceste lucruri!! La multi ani mie! :)

Un comentariu:

Ana St. spunea...

imi place poza :D...