sâmbătă, 5 aprilie 2008

P.S. T e iubesc



"pastreaza amintirile noatra minunate, dar nu-ti fie teama sa-ti faci altele noi..."

La inceput m atras coperta viu colorata cu un titlu oarecum prea obisnuit. Am cumparat-o uitand-o apoi pe noptiera zile intregi. Putin abatuta intr-o seara m-am decis sa citesc cateva pagini fara sa-mi dau seama apoi cum uitasem de tot ce ma inconjoara , intrand in pielea personajelor. Am auzit si de filmul insiprat din aceasta carte. Urmeaza sa-l vad.


P.S. T e iubesc[Cecelia Ahern]- in opinia mea cartea da dovada de multa originalitate. Aparent este o carte trista [Holly-personajul principal feminin ramane vaduva la doar cativa ani dupa casatorie],dar actiunea se va invarti in jurul caracterului dinamic al eroinei! Scrisorile venite la momentul potrivit o vor incuraja!...

4 comentarii:

Ana St. spunea...

da filmul e super...trebuie sa il vezi.De cand tot spun ca-mi iau si cartea :-"

irina spunea...

;)) am vrut sa vad filmul de cand am cumparat cartea, dar mi-a fost frica ca nu o sa mai citesc cartea :">

Anna spunea...

Intotdeauna ne atrag copertile mai colorate :P

irina spunea...

adevarat! si titlurile mai sofisticate ...cu toate ca "p.s. te iubesc" nu e neaparat sofisticat:D