joi, 17 aprilie 2008

He! he! he! Prima leapsa, e de la Anna(Things that nobody cares about)

Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al 4-lea rand.
"Se intrerupse pentru a imparti cu economie si egalitate o..." [La paradisul femeilor-Emile Zola]

Fără sa verificaţi, cât e ora?
18:40 :D

Verificaţi:
19:21:))

Cum sunteţi îmbrăcat/ă?
:)) infasurata intr-o esarfa + colanti :">

Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?
Masina de spalat, un tren, televizorul din bucatarie :))

Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
am iesit acum 2 ore la supermarket si... :d si ultima data cu fetele cand am "dormit" la una din ele[in Cub A dansand]

Aţi visat ieri noapte?
Nimiccccccc, am dormit prea putin....insomnie:|

Când aţi râs ultima oară?
Acm 40 de minute . Am alunecat pe parchet in timp ce ma grabeam sa raspun la telefon :))

Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?
Pai...doar foarte multe "fitzuici" q lipici pe verso ...pe care-am scris diferite citate, insemnari, ...etc

Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
O cabana la munte

Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
hmmmm....nu-mi aduc aminte acum :|

Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?
Da ! o pereche de pantaloni in Chez Marie..chiar erau ciudati.

Ce părere aveţi despre acest chestionar?
Ma distreaza! :D I like it

Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.
Vreau sa-mi incep o colectie cu ceasuri

Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?
Ana si/sau Maria

Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de un băiat?
Catalin..cred

V-aţi gândit deja să locuiţi în străinatate?
Aoleo!! Londra!!New York!!Viena!! Dar ma simt bine si aici!

Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe Porţile Raiului?
nu m-am gandit la asta niciodata

Dacă aţi putea schimba ceva în lume în afară de politică, ce aţi schimba?
nota la fizica:)), as planta o 100000 de copaci!
Vă place să dansaţi?
da, ma relaxeaza

George Bush?
teroarea reporterilor romani, cu ocazia summit-ul acestia l-au botezat in functie de balbaiala lor

Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?
pe mama lui Dan Balan la Happy Hour, mda..

Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?
4? de ce 4? eu vreau doar Diana!

4 comentarii:

diana spunea...

leapsa pe blog :))
greu m`am prins eu care e treaba
si frumos ai raspun si tu :*

nashi na spunea...

dc colectie de ceasuri?:-?

irina spunea...

de ce ceasuri? pai poate ca vreau sa masor timpul mai q grija! :) :">

Ana St. spunea...

:D....Paste fericit si o seara frumoasa!