duminică, 6 aprilie 2008

Play with me



Am aplecat capul... mi-am inchis ochii... strapunsa de un fior de vant, cu gandurile incetosate... simtindu-mi obrajii arzand...si cu o lacrima tradandu-ma, mi-am adus aminte de ceva frumos! Natura s-a aratat prezenta, preferam sa fiu in mijlocul unei ape inconjurata de lebede, pe un camp inflorit cu lalele, sau lasandu-ma prada unei ploi! Erau gandurile mele ce-mi jucau feste, eram eu inchipuindu-mi o lume ireala!Era un labirint, cunosteam drumul dar nu ma puteam misca! Se auzea muzica funebra.Rasete.
Si deodata toate acestea au incetat, se auzeau doar pasii mei grabiti spre nicaieri, rasuflarea, incapabila de a scoate un sunet... M-am intalnit cu ratiunea, era in dreptul umarului meu stang. Mi-a zis doar " Bravo " si a disparut!
Joaca-te cu mine! Ne prefacem ca suntem singuri intr-un colt de lume, fara teama, obstacole...prefa ca muzica ta e cantata de pomii agitati, si filmul dorit de mine il putem vedea doar ridicand privirea ...pe cer...

...sau...poate ca nu!

Niciun comentariu: