joi, 10 aprilie 2008

Cavalcada



...Stau putin si ma gandesc la Sabin Balasa, poate ca nu sunt sau am fost o mare fana a ceea ce a exprimat prin pictura sa, insa dincolo de asta mi-am pus un semn de intrebare. Conteaza asa de mult ca existam ca persoane sau existenta noatra trebuie conditionata, motivata prin niste fapte? cu totii suntem un nimeni in fata Universului, insa putem face multe. De exemplu priviti toate castelele construite cu sute de ani in urma, cu bun gust, pasiune, rabdare... sau acele piramide imense. De ce nu reusim nici acum sa ne dam seama care a fost tactica acelor oameni de a inalta si duce pana acolo in varf toate acele grele pietroaie...?!! am ajuns sa ne comportam precum niste roboti, evoluam in cele mai multe cazuri prin prostie, suntem tot mai putin sensibili...mai exact singuri ne facem rau! Nu cred ca trebuie sa ramanem indiferenti cu noi, sa nu ne lasam amprenta asupra generatiei asteia....inca se poate :)

2 comentarii:

nashi na spunea...

ai dreptate prin ce ai spus..da totusi nu o sa miste nimeni un deget pe a i fi mai bn nepotului sau pt k binele nu poate fi facut intr un an ci intr o suta...

irina spunea...

insa eu sper :D