duminică, 24 februarie 2008

In cautarea frumosului

Mereu mi-a placut sa tin un jurnal, sa-l citesc dupa o perioada de timp, zambind sa -mi dau seama cat de diferenta eram pe atunci, sau ce tampenii puteam scrie. Poate ca oricine a simtit odata nevoia de a-si asterne gandurile pe o foaie de hartie, insa inspiratia disparea...
Eu o patesc mereu ..cand vreau sa scriu ceva mai concret! Ganduri sunt multe, cu timpul dispar, poate ne pierdem si personalitatea odata cu ele, putem uita adevaratele lucruri ce ne fac sa zambim astfel ranindu-ne!
Momentele mele de luciditate sunt acelea cand visez cu ochii deschisi. Si sunt de luciditate deoarece -mi revin imediat la realitate, undeva cu capul pe umerii, si cu un zambet resemnat.
Formam un tot-unitar, suntem creati, si inzestrati cu capacitatea de a iubii doar frumosul, de a descoperii si invata lucruri noi.
..Pamantul este tot un rai, mai mult sau mai putin creat de noi
..Natura a inspirat atatia scriitori, indragostiti
..Vietuitoarele ne incanta prin frumusetea, gingasia sau prin felul lor de a fi
[imagineaza-ti un fluture, atat de colorat, firav la orice atingere, dar atat de putin norocos. Are de trait doar o zi, si de descoperit prea multe - pe cand noi asteptam sa se impinga cineva de la spate, sa fim stimulati ]
Din intamplare uitandu-ma pe geam am obsrvat atatea lucruri interesante.Este o zi minunata, cred ca in final primavara ne uimeste cu frumusetea ei...
Imaginea pe care o am acum in minte pare a se picta singura, dar cum spuneam este doar o imagine, un tablou, un colt de viata foarte putin "inundat" de rautatea si egoismul nostru.
da! singura problema suntem noi! poate fara vointa, dar " o dam in bara ", avem o placere aparte de a face rau unul altuia si apoi ne plangem "sunt atat de singur!!!"
Cineva a spus "true friendship consists not in the multitude of friends, but in their worth and value." si cred ca tema asta putem s-o dezbatem ore intrebi...

~What is a friend? A single soul dwelling in two bodies. ~[Aristotel]

Niciun comentariu: